Gyakran ismételt kérdések

  • Alapkérdések

    1. Milyen módon vehetem igénybe a szolgáltatásokat?
    2. Kell-e hozzá vezetékes telefon vagy kábeltv?
    3. Ki veheti igénybe a szolgáltatást?
    4. Mire van szükségem otthon a szolgáltatás igénybevételéhez?
    5. Zavarja-e az időjárás a rendszer működését?
    6. Egészségre ártalmas lehet-e a sugárzás?
    7. Mit jelentenek a sávszélesség értékek?
    8. Milyen módon fizethetem ki az aktuális számlámat?
    9. Mikor kell megkapnom a csekket, meddig kell fizetnem?
    10. Mi történik, ha 30 nap után sem tudok fizetni?
    11. Nincs internetem, mit tegyek?
    12. Miért kell bejelentenem a hibát, nem látja azt a szolgáltató?
    13. Ha nincs internetkapcsolatom, akkor tudnak segíteni távolról is?
    14. Szeretnék gyorsabb internetet, hogyan lehetséges?
    15. Változik a nevem, van-e teendőm?
    16. Elköltözöm, be kell jelentenem?
    17. Számlát bármikor tudok rendezni a személyes ügyfélszolgálaton?
    18. Ha lejár a hűségidőm, kell-e tennem valamit, hogy megmaradjon a szolgáltatás?
    19. Hűségidőn belül módosíthatok sávszélességet?
    20. Szüneteltetésre van-e mód, illetve annak az időtartama növeli-e a hűségidőt?
    21. Milyen elérhetőségei vannak a cégnek? 

    Milyen módon vehetem igénybe a szolgáltatást?

    Önnek csak annyi dolga van, hogy központi ügyfélszolgálati számunkon meghallgatja kolléganőn/kollégánk rövid tájékoztatóját szolgáltatásainkról.Amennyiben felkeltjük érdeklődését és szolgáltatásunkat igénybe kivánja vanni így megvízsgáljuk tudjuk-e nyújtani önnek a vállalt szolgáltatást, ha nincs akadálya kollégáink legjobb tudásuk szerint megvalósítják azt.

    Kell-e hozzá vezetékes telefon vagy kábeltv?

    Nem, a rendszer önállóan, függetlenül működik a kábeles szolgáltatásoktól.

    Ki veheti igénybe a szolgáltatást?

    Magánszemélyek, cégek és intézmények egyaránt köthetnek szerződést.

    Mire van szükségem otthon a szolgáltatás igénybevételéhez?

    A működéshez szükséges, hogy az otthonából/cége telepítési helyéről egy a közelben található bázisállomásunkra optikai rálátás legyen és ott antennát lehessen elhelyezni. Szükség az Internet vételére alkalmas számítógép, laptop vagy azok kiszolgálására alkalmas internet megosztó eszköz. A szolgáltatás az általunk kihelyezett(szolgáltató tulajdonában maradó) végberendezés átadásra kerülő kábel végéig tart.

    Zavarja-e az időjárás a rendszer működését?

    Megfelelően beállított antennákkal nem.

    Egészségre ártalmas lehet-e a sugárzás?

    Az adóteljesítmény maximálisan 100 mW, ami egy mobiltelefon sugárzásának 1/20 része.

    Mit jelentenek a sávszélesség értékek?

    A sávszélesség értékek (pl. 2 Mbps) maximális adatátviteli sávszélességet jelentenek, melyek átlagos Internet hozzáférést biztosítanak. Ez azt jelenti, hogy az idő jelentős részében ilyen sebességgel működik a kapcsolat, de nem garantált a sávszélesség értéke.

    Milyen módon fizethetem ki az aktuális számlámat?

    Számla befizetésére több lehetősége adódik, ezek az alábbiak:

    • Készpénzben/bankkártyával a személyes ügyfélszolgálatunkon. Pénztári nyitva tartás munkanapokon 8 és 16 óra között.
    • Egyedi utalással a K&H banknál vezetett 10401983-50514851-51571008 számú számlára.
    • Közvetlenül a K&H bank valamely fiókjában a 10401983-50514851-51571008 számú számlára.
    • Az előre egy negyedévre megküldött csekken, amely mindegyike adott hónapra szól, így fontos, hogy ellenőrizze az azonosítót
    • Adjon állandó átutalási megbízást bankjának, amely így automatikusan teljesül.
    • Társaságunk együttműködik a DÍJNET szolgáltatóval, így számláit könnyen áttekintheti és elektronikusan teljesítheti is csoportos beszedéssel.

    Mikor kell megkapnom a csekket, meddig kell fizetnem?

    A díjbekérőt és a csekkeket egy negyedévre előre kapja meg. Egy példa: az első negyedévre vonatkozó csekkeket december közepén kell megkapnia.
    FIGYELEM! A csekkek mindegyike adott hónapra vonatkozik, amelynek könyvelése kizárólag adott hónapra történhet.A fizetési határidő minden esetben az adott hónap 8. napja.

    Mi történik, ha 30 nap után sem tudok fizetni?

    30 napos fizetési elmaradáson túl a szolgáltatás korlátozható. 30 napon belül Társaságunk több módon értesíti Önt elmaradásáról annak érdekében, hogy a figyelmét ne kerülje el. Korlátozás után külön díj és a tartozás megfizetése ellenében a szolgáltatás újra visszaállítható.

    Nincs internetem, mit tegyek?

    Első lépésben megpróbálunk távolról segíteni. Áramtalanítsa a berendezést és indítsa újra. Amennyiben az újraindítást követően sincs internet, úgy informatikus kollégánk is ellenőrzi internetes kapcsolatát. Amennyiben ez sem hoz eredményt, egyeztetjük Önnel a helyszíni vizsgálat időpontját.

    FONTOS! Ha hibát észlel az internetkapcsolatban, akkor azt jelentse be, mert csak így tudunk az elhárításban segítségére lenni.

    Miért kell bejelentenem a hibát, nem látja azt a szolgáltató?

    Önnek hibajelentési kötelezettsége van, amelyet minden esetben rögzítünk. Mivel szolgáltatási pontjaink állapotát tudjuk figyelemmel követni, az arra kapcsolódó ügyfelek kapcsolati állapotát nem látjuk, ezért kell a hibáról bejelentést tenni, melyet kollégáink kivizsgálnak.

    Ha nincs internetkapcsolatom, akkor tudnak segíteni távolról is?

    Vannak olyan esetek, amikor a távoli segítségnyújtás is elegendő lehet az internetkapcsolat visszaállításához. Áramtalanítsa a tápegységet, amely ellátja a router boardot és indítsa újra. Ha wifit is használ, akkor áramtalanítsa azt is, ha nincs internet, iktassa ki a kapcsolatból (wifi router hátuljából húzza ki a kábelt, ami a berendezésünkből jön le és közvetlenül számítógépbe csatlakoztassa). Amennyiben az újraindítást követően sincs internet, úgy informatikus kollégánk is ellenőrzi internetes kapcsolatát. Amennyiben ez sem hoz eredményt, egyeztetjük Önnel a helyszíni vizsgálat időpontját.

    Szeretnék gyorsabb internetet, hogyan lehetséges?

    Gyorsabb internetet hűségidő alatt és lejárta után is igényelhet. Bejelentését megteheti személyesen, telefonon, e-mailben és honlapunkon keresztül is. Igénye fogadását követően technikai ellenőrzést végzünk az Önt kiszolgáló berendezésen, majd ha a megnövekedett sávszélességet tudjuk biztosítani, úgy távolról módosítjuk azt. Új csekkjeit és szerződését 2 példányban postai úton juttatjuk el Önnek, amelyből egyet aláírva várunk vissza ügyfélszolgálatunkra.

    Változik a nevem, van-e teendőm?

    Az ügyfeleknek minden esetben jelenteniük szükséges az adataikban beálló változásokat (pl. mobilszám, e-mailcím). A névváltozáshoz egy nyilatkozatot kell írni, hogy kéri nevének módosítását.  Ezt a nyilatkozatot kell megküldeni faxon, postán vagy scennelve e-mailben (az aláírások miatt scennelve) vagy személyesen ügyfélszolgálaton is rendezhető a névátírás. A név megváltozása után az új személyazonosító okmányt szükséges még bemutatni faxon, postán vagy scennelve e-mailben (az aláírások miatt scennelve) vagy személyesen ügyfélszolgálaton.

    Elköltözöm, be kell jelentenem?

    Be kell jelenteni ügyfélszolgálatunkon. A költöztetés feltétele, hogy ne legyen az ügyfélnek számlatartozása, a költözés díja az ÁSZF-ben megtalálható.

    Egy előre egyeztetett időpontban a régi címen leszereljük a berendezéseket, és az új címre feltelepítjük, majd beállítjuk az internetet. A kolléga viszi magával az új szerződést, mivel szerződésmódosítással jár a művelet, a meglévő kondíciók megtartásával. A költöztetés összegét a kollégánál kell a helyszínen rendezni.

    Amennyiben az új címen nem tudunk szolgáltatni, mert kiesik a szolgáltatási területből, úgy a szolgáltatást nem tudjuk költöztetni. Megoldás, ha esetleg lesz új lakója az ingatlannak, vegye át a nevére az internetet. Ekkor az előfizető nyilatkozik, hogy xy részére átadja az előfizetést használatra, illetve xy nyilatkozik, hogy átveszi az Előfizetőtől a szolgáltatást. Ezt a nyilatkozatot kell megküldeni faxon, postán vagy scannelve e-mailben (az aláírások miatt scannelve) vagy személyesen ügyfélszolgálaton.

    Ha nincs senki, aki átvenné a szolgáltatást, sajnos felmondásra kerül a szolgáltatás. 

    Számlát bármikor tudok rendezni a személyes ügyfélszolgálaton?

    Számla befizetésére hétfő-péntek között 8-16 óráig van lehetősége. Személyes irodánkban fizetni bankkártyával/készpénzzel tud.

    Ha lejár a hűségidőm, kell-e tennem valamit, hogy megmaradjon a szolgáltatás?

    Ha a hűségidő lejár, a szolgáltatás fenntartása érdekében nincs teendője. A szolgáltatási csomag és a fizetendő díj sem változik. Érdemes az új csomagajánlatokat áttekinteni, mert akár kedvezményesen is nagyobb sávszélességre is válthat.

    Hűségidőn belül módosíthatok sávszélességet?

    Hűségidőn belül van lehetőség módosítani, de csak az eredetinél nagyobb sávszélesség választása esetén. Pl.: jelenleg 3/1 Mbit/s sávszélességet használ, ebben az esetben 4 Mbit/s vagy gyorsabb csomagot választhat, akár hűségidőn belül is. Igényét jelezze ügyfélszolgálatunkon!

    Szüneteltetésre van-e mód, illetve annak az időtartama növeli-e a hűségidőt?

    Szüneteltetésre van mód, feltétele hogy ne legyen számlatartozása az ügyfélnek. Szükséges egy nyilatkozatot küldeni a szándékról, amelyen fel kell tüntetni, hogy mettől meddig szeretné kérni a szünetet. 6 hónap elteltével újra kell kérni a szüneteltetést.
    Ha van hűségidő a szolgáltatáson, akkor a szüneteltetés idejével hosszabbodik a hűség.
    Fontos, hogy a számlázás a szüneteltetés ideje alatt is folytatódik, az előfizetett összeg 50%-a számlázásra kerül.

    Milyen elérhetőségei vannak a cégnek?

    • Személyes ügyfélszolgálat: Dunavarsány, Halász Lajosné utca 30.;
      Nyitva tartási idő: hétfő-péntek: 08:00-16:00 között.
    • Levelezési cím: 2336 Dunavarsány Pf.: 45.
    • Telefonos ügyfélszolgálat : 1252 (Díjmentesen hívható) - Minden nap 0:00-24:00 óra között (ünnepnapokon is). 
      A telefonos ügyfélszolgálat munkaszüneti napokon szünetel.
    • FAX szám: +36 24 884-000
    • Elektronikus levelezési cím sales@bmh.hu

HA CSAK SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE

1252
díjmentesen hívható
Minden hétköznap
(ünnepnapokon is)
00:00 - 24:00