Ügyfélkapu / Webshop

Regisztráció

Ügyfélkapu regisztrációjának elengedhetetlen feltétele, hogy meglévő előfizetői szerződése legyen. Amennyiben nem rendelkezik ilyennel vagy nem tudja azonosítóját/elfelejtette azt, kérje munkatársunk segítségét.

Szolgáltatás illetve termékmegrendelés esetén is:

Kattintson a „Regisztráció” gombra és az új oldalon kitöltheti a regisztrációs adatlapot!

Regisztráció

Hibabejelentés

Az alábbi "Hibabejelentés" gombra kattintva, megjelenik a hibabejelentő űrlap, amely segítségével a gyorsabb ügykezelést és munkatársaink szakszerűbb munkáját elősegíti.

Hibabejelentés

Belépés

Lépjen be ügyfélkapujába, hogy igénybe vehesse az ügyfélkapuhoz kötött szolgáltatásokat. Belépéshez adja meg a regisztrációkor megadott email címét és jelszavát.

 Bejelentkezés

 

Az Ügyfélkapu használatának feltételei

Ügyfélkapu létesítését bármely lakossági/üzleti előfizető kezdeményezheti. A regisztrációs folyamat és bejelentkezés után egy az előfizetői számlán található számla sorszámmal és az előfizetői szerződés számának megadásásával csatolhatja fiókjához meglévő szolgáltatásait.

Belépés után elérhető szolgáltatások

Az ügyfélkapu szolgáltatás jelenleg fejlesztés alatt áll. Aktíválása után elérhető funkciók:

Számla egyenleg lekérdezéseSzámla befizetésSzámlák megtekintése és letöltése 

 

HA CSAK SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE

1252
díjmentesen hívható
Minden hétköznap
(ünnepnapokon is)
00:00 - 24:00